KONE Residential Flow


Eenvoudig thuiskomen

Deuren, liften en digitale schermen vormen nu een geïntegreerd systeem dat thuiskomen voor u - uw familie en al uw bezoek - eenvoudig maakt.



Scroll naar beneden voor meer informatie.

Thuiskomen is nu nog eenvoudiger geworden.

Net als een virtuele butler openen wij de garagedeur voor u.

Wilt u weten hoe het werkt?

Altijd op de hoogte

Kies voor push berichten, een infoscherm of beiden.

Wilt u weten hoe het werkt?

Het gebouw betreden is net zo eenvoudig.

Als een virtuele portier openen wij de deuren voor u.

Wilt u weten hoe het werkt?

Altijd op de hoogte

Met de informatieschermen ontvangt u direct berichten van de facility manager.

Wilt u weten hoe het werkt?

Nooit meer onnodig wachten

Uw lift staat op het juiste moment voor u klaar en weet precies naar welke verdieping u gaat.

Wilt u weten hoe het werkt?

Deuren op afstand openen

Bezoek nog makkelijker binnen laten.

Wilt u weten hoe het werkt?

Ons doel is om het dagelijks leven eenvoudiger te maken.

KONE Residential Flow is nu beschikbaar.
Heeft u interesse?

Neem contact op

Sluiten

Contact informatie

Houd er rekening mee dat wanneer u dit formulier indient, wij uw persoonlijke gegevens verzamelen. Voor meer informatie over het verwerken van persoonlijke gegevens, raadpleeg onze privacyverklaring
Sluiten

Bedankt

Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Wij komen snel bij u terug. Vergeet niet om uw collega’s, gebouwbeheerders of leden van de woningcorporatie te vertellen over onze oplossingen.

Houd er rekening mee dat wanneer u dit formulier indient, wij uw persoonlijke gegevens verzamelen. Voor meer informatie over het verwerken van persoonlijke gegevens, raadpleeg onze privacyverklaring

Wat gebeurt er als ik mijn telefoon of tag kwijtraak?

De facility manager of hoofdgebruiker in het gebouw kunnen de oude digitale sleutels eenvoudig blokkeren en een nieuwe sleutel voor u aanmaken. Digitale sleutels kunnen makkelijk op afstand worden gedeactiveerd - zelfs voor één enkele gebruiker of een groep.

Wat gebeurt er als de batterij van mijn telefoon leeg is?

Als backup, kunt u altijd gebruik maken van een traditionele sleutel. Voor de voordeur van uw eigen appartement is het gebruik van zo'n sleutel nog steeds noodzakelijk.

Wat als de stroom in het gebouw uitvalt?

Het toegangssysteem stopt dan met werken en de gebouwdeuren zullen met een traditionele sleutel geopend moeten worden.

Wat gebeurt er als mijn internetverbinding weg valt?

Gebruikersrechten zijn versleuteld opgeslagen in uw apparaat, u heeft dan nog steeds toegang tot het gebouw.

Welke technologie in mijn mobiele telefoon wordt er gebruikt voor het openen van de deur?

Het systeem maakt gebruik van een standaard draadloze Bluetooth verbinding.

Wat is Bluetooth?

Bluetooth is een wereldwijde draadloze standaard voor het met elkaar verbinden van apparaten. Voorbeelden hiervan zijn de handsfree systemen voor auto's en draadloze speakers/koptelefoons.

Wat veroorzaakt de korte vertraging bij het openen van de deur met mijn mobiele telefoon?

De normale openingstijd varieert van 0,5 tot 2 seconden. Het ligt ook aan de mobiele telefoon - de software, het model en het aantal applicaties dat op de achtergrond draait.

Hoe kan KONE de veiligheid garanderen met betrekking tot deze oplossing en de diensten?

We begrijpen de veiligheidsrisico’s van verbonden installaties en passen beveiliging toe op alle lagen. Het is belangrijk voor ons om elke schakel te beveiligen. Van het ontwikkelen van de software en het verbinden van de installaties met de cloud, tot het verzamelen en gebruiken van data om onze klantenservice en -ervaring te verbeteren.

Voor KONE Residential Flow betekent dit dat alle verbindingen versleuteld zijn, toegang tot de systemen en onze cloud interfaces beveiligd zijn, en dat de veiligheid van de oplossing veelvuldig getest is. Daarnaast onderhouden wij onze oplossingen, monitoren we deze om eventuele afwijkingen te detecteren en zijn we voorbereid om te reageren wanneer nodig.

Moet de gebouwdeur worden vervangen?

Dat is niet noodzakelijk, maar een elektrische deuropener zal wellicht moeten worden geïnstalleerd. Deze is op veel buitendeuren al aanwezig, zeker als het gebouw een PIN-code of intercom heeft voor deze buitendeur.

Kunnen verschillende liften worden geïntegreerd in dit systeem?

Ja, ons systeem kan maximaal 8 liften in dezelfde groep aansturen. De lift die het dichtst bij de bewoner en beschikbaar is wordt opgeroepen.

Kan ik een gebouwbeheersysteem van een andere partij integreren met deze oplossing?

Het systeem heeft een interface beschikbaar, die bijvoorbeeld de halverlichting kan bedienen. Andere software connecties moeten apart bekeken worden, maar dit is niet iets dat wij standaard aanbieden.

Waarom bieden jullie geen vingerafdruklezer aan voor de toegangsunit?

Om meerdere gebrukers gebruik te laten maken van dezelfde lezer is er veel verwerkingskracht nodig, wat het systeem onbetrouwbaar kan maken en kan leiden tot veel frustratie. De vingerafdruklezers op mobiele telefoon zijn voor maximaal 1 á 2 gebruikers, en voor deze doeleinden functioneren deze goed. Om het systeem extra te beveiligen kunnen gebruikers de telefoon vergrendelen met hun eigen pincode of vingerafdruk.

Hoe zit het met data privacy?

KONE heeft een intern beleid voor de bescherming van persoonsgegevens geïmplementeerd en is toegewijd aan het voldoen aan die vereisten en aan alle toepasselijke wetgeving. We erkennen het belang van gegevensbescherming in deze oplossing en hebben vanaf het allereerste begin van de ontwikkeling van dit systeem rekening gehouden met de bijbehorende principes en vereisten. We hebben bijvoorbeeld onze oplossing zo gepland dat de legitimatiegegevens van de gebruikers zoveel mogelijk anoniem in het systeem worden verwerkt en niet langer dan nodig worden opgeslagen. Bovendien verzamelt de oplossing niet meer gegevens dan nodig is voor het beoogde doel (zoals telefoonnummer en e-mail) en zijn de toegangsrechten strikt beperkt.

Met wie kan ik in het geval van problemen contact opnemen?

Elk gebouw heeft een hoofdgebruiker. Deze heeft alle rechten om aanpassingen te maken. In geval van vragen kan deze gebruiker altijd contact met ons opnemen.

Kan ik extra tags bestellen als reserve?

Ja, wij verstrekken reserveonderdelen. Uw facility manager kan deze voor u bestellen.

Kan ik deze oplossing personaliseren?

Het is mogelijk om de tijd die u nodig heeft om van voordeur naar de lift te lopen te personaliseren, omdat niet iedereen dezelfde wandelsnelheid heeft. Ook kunt u de actie van de lift personaliseren - wilt u dat deze voor u klaarstaat, of juist niet, en moet de verdieping van tevoren zijn geselecteerd? U kunt de standaard verdieping zelf aanpassen.

Sluiten

Contact informatie

Houd er rekening mee dat wanneer u dit formulier indient, wij uw persoonlijke gegevens verzamelen. Voor meer informatie over het verwerken van persoonlijke gegevens, raadpleeg onze
Sluiten

Bedankt

Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Wij komen snel bij u terug. Vergeet niet om uw collega’s, gebouwbeheerders of leden van de woningcorporatie te vertellen over onze oplossingen.

Houd er rekening mee dat wanneer u dit formulier indient, wij uw persoonlijke gegevens verzamelen. Voor meer informatie over het verwerken van persoonlijke gegevens, raadpleeg onze